Thursday 21 January 2010

T.I.R.E.D~

hari ni aku tetibe ase nak membaik pulih blog...
dgn penuh semangatnye aku menyelongkar tutorial blog lam tenet..hehe...
cari2 punye cari..
aku berjaya belajar sesuatu yg baru...
hehe...
agak penat gak la...sbb dari petang tadi lagi aku baik pulih kedua2 blog....
mata aku pun ase cam dah nak terkeluar ni...
asyik ngadap laptop je...
blog yg ni aku tukar template baru..
pastu tambah widget dan ada yang aku kekalkan...

asyik wat keje ni je..
asemen bile nak sentuh eh...hehe..
penasihat tetap aku da pesan suh wat asemen sblum dye p praktis tadi...
so..skrg aku nak ngadap asemen lak...huaaa....

arap template ni kekal lame..
hahaha..sbb aku jenis xsuke tgk benda yg same lame2..
mesti nak tukar2..
so..sape2 yang nak aku ajar tukar2 template leh cari aku ye..
aku akan ajar ape yang aku tahu...
hehe...
daaaa....

0 kata2 semangat:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com